ايده‌هايي براي توليد محتواي ويديويي

۳۸ بازديد

هر زمان كه تكنولوژي يا برنامه‌ي جديدي شكل مي‌گيرد، بازاريابان اولين نفراتي هستند كه شروع به استفاده از آن‌ها مي‌كنند. به همين خاطر، بازاريابان به طور دائمي به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان‌شان هستند.

: هر زمان كه تكنولوژي يا برنامه‌ي جديدي شكل مي‌گيرد، بازاريابان اولين نفراتي هستند كه شروع به استفاده از آن‌ها مي‌كنند. به همين خاطر، بازاريابان به طور دائمي به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان‌شان هستند.

 

در حال حاضر، اين تكنولوژي “ويديو” است كه به خاطر بازگشت سرمايه‌ي زيادش مورد توجه بازاريابان بسياري قرار گرفته است.

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي
امروزه آستانه‌ي توجه مخاطبان بسيار كم شده است. ويديو بهترين نوع محتوايي است كه مي‌تواند سريعا توجه مخاطب را به خود جذب كند. گزارشات نشان مي‌دهد كه نيمي از بازاريابان تصميم گرفته‌‎اند در سال ۲۰۱۷ از پتانسيل بازاريابي ويديويي بهره‌مند شوند. توليد محتوا
ايده‌هاي توليد محتواي ويديويي

 

بسياري از بازاريابان مي‌دانند كه بايد شروع به استفاده از بازاريابي ويديويي كنند، اما آن‌ها نمي‌دانند چگونه بايد اين كار را انجام دهند؟ از كجا شروع كنند؟ و چه نوع ويديوهايي بسازند. ما در ادامه چند ايده براي شروع توليد محتواي ويديويي به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

اگر تازه شروع به كار كرده‌ايد:

  •     همراه با تيم خود ويديويي بسازيد و به مشترياني كه جديدا به شما اضافه شده‌اند، خوش‌آمد بگوييد.
  •     ويديويي از نسخه‎ي آزمايشي محصول خود بسازيد.
  •     يك گيف متحرك از نحوه‌ي عملكرد يكي از ابزارها‌ي‌تان تهيه كنيد.
  •     ويديوهاي ۱۵ ثانيه‌اي از توصيفات مشتريان واقعي و وفادارتان تهيه كنيد.

اگر جزو كسب‌وكارهاي متوسط هستيد:

  •     معرفي كوتاهي از شركت، ماموريت و ديدگاه‌هاي آن
  •     ساخت فيلم‌هاي آموزشي در مورد محصول و خدمات‌تان
  •     ساخت ويديوهايي راجع به مشتري و نحوه حل شدن مشكل او با خدمات شما

اگر كسب‌وكار حرفه‌اي داريد:

  •     پست‌هاي وبلاگي خود را به ويديو تبديل كنيد.
  •     مصاحبه با اعضاي كليدي شركت را فراموش نكنيد.
  •     يك نسخه‌ي نمايشي از محصول خود ايجاد كنيد
  •     ارائه‌هاي تخصصي از اعضاي شركت پخش كنيد.

ايده‌هاي توليد ويديوهاي زنده

  •     استفاده از لايو اينستاگرام يا توييتر براي نشان دادن رويدادهاي مرتبط با صنعت‌تان كه مديران شركت در آن‌ها حضور دارند.
  •     مصاحبه زنده با يك تاثيرگذار يا رهبر فكري كه در صنعت شما فعاليت دارد.
  •     ساخت ويديو از اتفاقاتي كه طي يك روز در شركت شما رخ مي‌دهد.
  •     جلسات پرسش و پاسخ بين مشتريان و تيم شما.- توليد محتوا
 ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي
اضافه كردن ويديو به استراتژي بازاريابي‌تان

 

حال با خواندن اين ايده‌ها ممكن است ايده‌هاي بيشتري به ذهن‌تان خطور كند. اما اين ايده‌ها را چگونه بايد استفاده كنيد؟ چگونه بايد از آن‌ها براي بازاريابي استفاده كنيد؟- توليد محتوا

استفاده از محتواي ويديويي توليدشده توسط كاربران

 

با اين‌كه بازاريابان بهترين داستان‌پردازان هستند، اما گاهي مشتريان مي‌توانند داستان‌هاي تاثيرگذارتري بگويند. مشتريان اغلب به حرف‌ها و گفته‌هاي ساير مشتريان بيشتر اعتماد دارند، بنابراين بازاريابي مدرن بيشتر به سمت اين نوع از محتواها حركت مي‌كند. با استراتژي‌هاي مختلف مشتريان خود را به توليد محتوا براي خود تشويق كنيد. حال اين استراتژي مي‌تواند مسابقه باشد و يا … .

داستان مشتريان‌تان را بگوييد

 

مشتريان خوشحال بهترين پشتيبان و حامي شما هستند. شما مي‌توانيد از داستان‌هاي مشتريان‌ خوشحال‌تان براي ساخت ويديو استفاده كنيد. بدين ترتيب، كاربران ديگر با مشاهده‌ي اين داستان‌ها ترغيب مي‌شوند تا به موفقيت‌هاي مشابهي دست پيدا كنند.

از مشتريان آنلاين خود براي ملاقات‌هاي آفلاين دعوت كنيد

 

جمع‌كردن مخاطبان آنلاين به يك رويداد فيزيكي كار ساده‌اي نيست، بنابراين بايد از استراتژي‌هاي بسيار پيشرفته‌اي براي اين‌كار استفاده كنيد. سپس ويديوهايي از اين رويداد بگيريد و در شبكه‌هاي اجتماعي خود از آن استفاده كنيد.

پشت صحنه كسب‌وكار خود را به اشتراك بگذاريد

 

استوري‌هاي اينستاگرام بهترين گزينه براي به اشتراك‌گذاري پشت‌صحنه‌هاي كسب‌وكار شما هستند. مردم علاقه‌مندند پشت‌صحنه‌ي كسب‌وكار شما را ببينند و به آن‌‌چه كه رخ مي‌دهد پي ببرند. شما مي‌توانيد ايده‌هاي مختلفي را به كار بگيريد و ارتباط احساسي با مخاطبان خود برقرار كنيد.
ويديوهاي آموزش محصول تهيه كنيد

تحقيقات نشان مي‌دهند كه تصاوير هزار برابر يك كلمه ارزش دارند، حال ويديو مي‌تواند ارزشي بيشتر نيز داشته باشد. فيلم‎‌ها براي آموزش بهترين پلتفرم هستند. ويديوها به راحتي هضم مي‌شوند و به راحتي مي‌توان آن‌ها را فهميد. مي‌توانيد اين ويديوها را در وبلاگ و يا آپارات به اشتراك بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.