جعبه ابزار خود را براي موفقيت در كمپين هاي انتخاباتي پر كنيد!

۲۴ بازديد

رپرتاژ/باز هم ايام داغ و پرشور انتخابات فرا رسيده است. در اين ايام معمولا رسانه ها (چه تلويزيون، چه راديو، چه فضاي مجازي، و …) به طور مستمر در حال اطلاع رساني اخبار و رخداد هاي جديد مرتبط با انتخابات هستند، تبليغات انتخاباتي را پخش مي كنند و خلاصه به يك شكلي نقشي در افزايش اين حلاوت انتخاباتي ايفا مي كنند.

 

حالا كه چند هفته تا انتخابات همزمان دوازدهمين دوره ي رياست جمهوري و پنجمين دوره ي شوراهاي اسلامي شهر و روستا باقي مانده است، علاوه بر مردمي كه هيجان انتخابات را دارند و در هر گوشه و كناري دارند با همديگر در مورد نامزدهاي مورد نظرشان و صحبت هاي آنها، مناظره ها و ساير بحث هاي انتخاباتي به تبادل نظر مي پردازند، خود نامزدها و ستادهاي انتخاباتي آنها هم شور و هيجاني مضاعف و چندين برابر را تجربه مي كنند. شور و هيجاني كه خيلي وقت ها حتي با اضطراب و استرس بالايي نيز همراه است؛ چرا كه پيروزي يا عدم پيروزي هر نامزد در انتخابات و دستيابي يا عدم دستيابي وي به كرسي خدمت گذاري به هم‌وطنان عزيز، قطعا در سال‌هاي آتي حيات طبيعي و سياسي او تفاوت‌هايي بسار قابل توجه خواهد داشت.

نكته‌ي جالب اين كه اين شور و شوق و انرژي كه هم در ميان انتخاب كنندگان و هم در ميان انتخاب شوندگان وجود دارد، با يك ارتباط صحيح و حساب‌شده مي‌تواند به يك سينرژي و هم‌سويي بدل شود كه نتيجه آن پيروزي در انتخابات خواهد بود براي نامزدهايي كه توانسته باشند راه درست ارتباط و معرفي خود به مخاطبانشان را بيابند.

ما در «انجام ميدم»، همواره به بهره‌وري مي‌انديشيم و اين بار نيز در همين راستا تصميم گرفتيم يك بسته ي جامعه از المان هايي كه يك نامزد انتخابات براي تبليغات انتخاباتي خود نياز دارد را در يك جا كنار هم گرد آوريم تا نامزدهاي محترم بتوانند به بهترين شكل پيام هاي انتخاباتي و تبليغاتي خود را براي معرفي بهتر و بيشتر برنامه هاي خود به مخاطبينشان ارائه نمايند. به اين ترتيب اميدواريم به سهم خودمان توانسته باشيم از طرف جامعه ي بزرگ، هنرمند و توانمند «انجام ميدم» به افزايش بهره وري در هزينه ها و زحمت هاي افراد فعال در ستادهاي تبليغاتي و روابط عمومي نامزدهاي انتخاباتي، كمكي كرده باشيم. پيشنهاد مي كنيم اين بسته ي جامع از پوستر و تبليغات انتخاباتي را ببينيد.

البته شما مي توانيد شخصا در كل مجموعه ي خدمات ارائه شده در سايت به جستجو بپردازيد، اما به نظر ما رسيد كه اين موارد به احتمال بيشتري براي شم مفيد و كارآمد خواهد بود:

 

توضيحا عرض مي كنيم كه «انجام ميدم» بستري است براي برون سپاري كارها. هزاران متخصص و فريلنسر از اقصي نقاط كشور و حتي نقاط ديگر جهان به ارائه خدمات در «انجام ميدم» مي پردازند و شما مي توانيد به راحتي از طريق اين بستر نمونه كارهاي آنها را ببينيد و به آنها سفارش دهيد تا سريع، ساده، امن، ارزان و با كيفيت كارهاي خود را به انجام برسانيد.

پوستر تبليغاتي

طراحي پوسترهاي تبليغاتي انتخابات؛ قطعا يكي از ضروريات و المان هاي بنيادي هر تبليغاتي پوستر است، به خصوص تبليغات انتخاباتي. پيشنهاد مي كنيم خدمات گلچين شده ي طراحي پوستر هاي تبليغاتي انتخابات را ببينيد.

مهر خاتم و خوشنويسي براي برندينگ

مهر خاتم اسم شما در تبليغات انتخاباتي تان قطعا مي تواند حال و هواي طرح هاي تبليغاتي شما را براي مخاطبين تان جذاب تر و دلنشين تر كند. خدمات گلچين شده ي طراحي مهر خاتم و خوشنويسي براي طرح هاي گرافيكي و پوسترهاي تبليغاتي انتخابات را مي توانيد در اينجا ببينيد.

اينفوگرافيك براي تبليغات

اگر خود را اهل علم و دانش معرفي مي كنيد، حتما و بلاشك طراحي اينفوگرافيك براي تبليغات مي تواند جايگاه شما را در ذهن مخاطبانتان چند پله ارتقا دهد. خدمات حرفه اي طراحي اينفوگرافيك را براي تبليغات انتخاباتي خود در اينجا مي توانيد ببينيد.

تيزر و انيميشن تبليغاتي

انيميشن هاي كوتاه تبليغاتي نيز در بسياري موارد اگر حرفي داشته باشيد كه ارزش روايت تصويري را داشته باشد، مي تواند تأثير انتقال پيام شما را چندين برابر كند. خدمات توليد تيزر و انيميشن تبليغاتي براي انتخابات را در اينجا ببينيد.

شعر و شعار و پيام تبليغاتي

ذوق ادبي برخي از افراد در سرودن شعرها و شعارهاي تبليغاتي نيز مي تواند براي تقويت و اغناي پيام هاي شما كمك كننده باشد. خدمات ارائه شده در بخش شعر و شعار و پيام تبليغاتي را براي پيام و شعار تبليغات انتخاباتي خود از اينجا مشاهده نماييد.

استيكر هاي تبليغاتي

امروزه، تلگرام، رسانه ي ارتباطي مجازي شماره ي يك ايرانيان است و اين يعني شما به هيچ وجه نبايد از آن غافل شويد. پيام هاي تبليغاتي خود را در قالب استيكرهاي تلگرام ارائه نماييد تا بيشتر و بيشتر ديده شويد. براي مشاهده ي خدمات طراحي استيكر تلگرام براي تبليغات انتخاباتي خود، اينجا را ببينيد.

تبليغات تلگرامي

پيرو توضيحات قبلي، حتما پست ها و مطالب و پيام هاي تبليغاتي خود را در تلگرام منتشر خواهيد كرد. اما اگر تعداد كمي بازديد از پست هاي شما انجام شود، چه نتيجه اي براي شم خواهد داشت؟ با احتمال و قطعيت بالا مي توان گفت كه نتيجه ي منفي! چون افراد گمان مي كنند شما از محبوبيت بالايي برخوردار نيستيد و اين در نظر آنها در خصوص انتخاب شما تأثير جالبي نمي گذارد. حالا فرض كنيد كه ده ها و صدها هزار بازديد از پست ها و پيام هاي تبليغاتي شما در تلگرام انجام شود؛ فكر مي كنيد اين چه نتيجه خواهد داشت؟ پس تبليغات تلگرامي براي افزايش بازديد پست هاي تبليغاتي خود را نيز فراموش نكنيد. براي مشاهده ي خدمات ارائه شده در حوزه ي تبليغات تلگرامي و افزايش بازديد پست هاي تلگرام اين جا را ببينيد.

اميدواريم با انتخاب روش درست، برنامه ريزي درست و اجراي درست، بتوانيد به خوبي و با موفقيت اين روزهاي داغ را سپري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.